DATA DE SLEUTEL TOT SUCCES

Niemand kan in de toekomst kijken; toch kan gerichte inzet van Business Intelligence bijdragen aan het vinden én vasthouden van de sleutel tot succes. Houben & Lijftogt faciliteert middelen om het verhaal van je organisatie te verkennen en verder te brengen

ONTDEK HET JUISTE ANTWOORD DOOR DE JUISTE VRAAG TE STELLEN

Je organisatie vertelt een verhaal. Het komt ergens vandaan en het gaat ergens naartoe. Niemand kan in de toekomst kijken; toch kan gerichte inzet van Business Intelligence bijdragen aan het vinden én vasthouden van de sleutel tot succes. Houben & Lijftogt faciliteert middelen om het verhaal van je organisatie te verkennen en verder te brengen. Als gids, zodat je vandaag de beslissing neemt waarmee je morgen het verschil maakt. Zinvolle informatie ontdekken op weg naar een koers die rendement oplevert.

Datavisualisatie

HET VERHAAL ACHTER BUSINESS INTELLIGENCE

BI draait om vertrouwen op gegevens, als basis voor besluitvorming in belang van gerichte bedrijfsvoering. Een klassiek voorbeeld gaat terug naar 1939. Transport voor Londen bracht reispatronen van Londenaren in kaart door het handmatig verzamelen en analyseren van vier miljoen ‘tube tickets.’ De bevindingen vormden de basis voor het ontwerp van een nieuwe infrastructuur.

Transformatie van big data naar bruikbare informatie vraagt adequate inzet van BI-oplossingen. Maatwerkoplossingen die wij bouwen, gebaseerd op Big Data uit Google, Social Media en Nieuws Media.

We hebben oog voor het geheel om vervolgens context gestuurd een actueel beeld te creëren van je organisatie. Resultaten die je kunt verbreden én verdiepen dankzij doeltreffende analyse.

DE KRACHT VAN DATAVISUALISATIE

Gegevens begrijpen, analyseren én nieuwe inzichten onthullen. Met onze BI tools kunnen we –  via datavisualisatie –  diepte- en breedtevragen stellen op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau. We combineren variabelen moeiteloos met elkaar teneinde oorzaak en gevolg in kaart te brengen. Denk aan de oorzaak voor het verliezen van marktaandeel tot lagere omzet verklaren of feitelijk aantoonbaar maken dat marketing een harde return on investment (ROI) genereert.

Deel dit bericht
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
EnglishDutch